mandag, desember 04, 2006

Toy vask.. ingen lek!

Hvordan vaske toy?

1. Hell vann i en balje, og tilsett vaskemiddel
2. Putt oppi de klaerne du vil vaske.
3. Start og gni den ene siden av plagget sammen mot den andre siden av plagget.
4. Gni plagget inn med saape (som ligner paa et haandsaapestykke).
5. Naar plagget er ferdig vasket, maa det vries grundig opp.
6. Fyll en ny balje med rent vann...Rens plagget
7. Vri plagget opp en gang til.
8 . Fyll enda en ny balje med vann... og rens det en siste gang
9. Saa maa plagget vris opp igjen
10.Til slutt er det bare aa henge det opp.

Jeg har naa begynt aa vaske litt faerre klaer av gangen, etter at jeg hadde saare hender en uke etter sist vask. Men egentlig er det litt koselig aa sitte vaske klaer, da blir det en enda bedre folelse av aa ta paa seg rene klaer.

I aksjon...

5 Comments:

At 4:24 p.m., Anonymous Anonym said...

Hehe. Må innrømme at jeg har blitt innmari glad i vaskemaskina etter at jeg kom tilbake til Norge. Koselig med bloggoppdatering. Jeg følger med...

 
At 4:50 p.m., Blogger Gillian G Mwaura/Edube said...

oh poor girl,,, i guess i have a feeling of what life is for you ,,,,but remeember its not lifetyme ,,, so you can still smile ,,,,sawa,,,,,,i love you and miss you gal sooooo much yah sooooomuch i do miss you yap i miss you,,,,,,,,, big

 
At 4:50 p.m., Blogger Gillian G Mwaura/Edube said...

i miss you gal

 
At 1:47 p.m., Blogger nina said...

neimen så flink du er!! I know the feeling for å si det sånn! men nå har jeg faktisk flyttet inn i et hus med vaskemaskin! halleluja! slenger meg på gillians budskap! gleder meg sååå til å se deg igjen:) gla i deg!!

 
At 4:26 p.m., Anonymous Anonym said...

husmor kari-anne!
jeg har aldri tvilt. du er meg et forbilde der. dumt det ikke blir så mye kringle og browniesbaking der nede. med vi skal virkelig hugge inn på når du er tilbake!
låv ju:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home