torsdag, august 24, 2006

My life on Hald!

After a week on Hald, I will try to explain how the life is here. All the lessons are in english and we have to speak english very much... so now I can say that I am outlearned. But for those of you who aren't that good in english i will continue in norwegian...

Dette var utgangspunktet da jeg kom på hald... så da blir det mest naturlige spørsmålet.. Hvordan skaffe seg venner?
1) På forhånd kjøpe beachball, så på den måten invitere med seg folk til spill og hygge!


2) Bær alltid med deg en pose gule kamfer, og spør hyppig om noen vil ha!


3) Og selfølgelig.. måltidene er en sikker vinner!

Så må jeg si til slutt.. Jeg har det veldig bra på Hald. Spennende å bli kjent med mennesker fra helt andre kultuer. Litt utfordrende med all engelsksnakkingen, men det kommer seg! Så vil jeg avslutte med litt swahili: Habari yako? Mzuri! (Hvordan går det? Bra!)

5 Comments:

At 2:13 p.m., Blogger Sheta said...

Hey. This blog is alive! Bra du trives på Hald. Artig å se bilder, selv om det er litt rart å se så mange mennesker jeg ikke kjenner der. Hehe. Anywayz. Kos deg videre og god tur i skogen. Hilsen storebror.

 
At 10:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei Kari-Annemor! dette virker veldig spennende da..english is really interesting. If you want i can start to send you everything in english..miss you a lot here in Oslo..my funny, sweet little thing, you are beautifull tonight..love you a lot baby..see you soon

 
At 9:54 p.m., Blogger Kari-Anne said...

I am so proved of you my dear friend.. that you manage to write on my blog, and that you even manage to do it in english. Miss you very very much! You are one of my suns in life you know! Hugs and kisses to Lenemor!

 
At 9:58 p.m., Blogger Kari-Anne said...

det er klart jeg kommer til å sitte forann bloggen min i hele kveld... det er ikke for ingenting at jeg går her på hald.. gratis tilgjengelig internett! Yes!

 
At 10:36 p.m., Blogger Siri said...

Kari-Anne! Har tenkt mye på deg i det siste! Går det greit? Når reiser du ut av landet igjen? Tre uker til min avreise.. Jeg er skikkelig spent! Funnet ut at jeg treffer en av de jeg skal sammen med på flyet. Blir nok bra=)

Glad i deg!

Klem Siri

 

Legg inn en kommentar

<< Home