onsdag, juni 21, 2006

Kenya, here I come!

Her kommer min første egenproduserte "artikkel". For dere som trodde at jeg skulle til Uganda til høsten, så stemte det inntil for noen uker siden. En tirsdags ettermiddag, åstedet var Aker Brygge, Linda og Solveig var øyenvitner... Hva skjedde? Jo, Frode, fra Hald, ringte... "Jeg skal til Kenya"!

I oktober forlater jeg mitt kjære hjemland, til fordel for storbyen Nairobi. Jeg gleder meg kjempe masse. Føler meg veldig heldig som får den muligheten. Har ikke helt oversikt over hva jeg skal drive med , men halve tiden (ca 3 mnd) skal jeg jobbe med miljøarbeid, bibelgrupper, lagsarbeid på et universitet. Andre halvdel blir å jobbe i slumområdene i Nairobi. Tror jeg kommer til å oppleve mye spennende og utfordrende i møte med en helt annen hverdag. Har skikkelig forventninger til at Gud vil bruke teamet vårt i Kenya, til å bety en forskjell for mennesker.

10 Comments:

At 3:35 p.m., Anonymous Anonym said...

kari-anne!!!Så gøy at du har fått deg blogg, det må åjeg si... du har jo forsåvidt alltid vært ei litta datafreak:) Du kommer virkelig til å bli savna her i tigerstaden når da reiser, godt jeg kan følge deg jevnlig på my life siden din da:)hei sa lenge

 
At 6:26 p.m., Anonymous Anonym said...

Skal be for teamet!

 
At 1:55 a.m., Blogger patrick said...

du er heldig du!! jeg skal nok bare være på det blide sørland..

 
At 8:55 a.m., Blogger Kristin-Bistin-Bo-Bistin said...

drar du og med Hald og Finni? Saa kjekt! det bli jo MY kjentfolk nerri Afrika.. Sjer nesten ut som ae MAA ta mae en tur nu..!

 
At 9:22 a.m., Blogger Kari-Anne said...

Kom på besøk! Det hadde vært veldig trivelig! Håper Australia har svart til forventningene.

 
At 10:37 a.m., Anonymous Anonym said...

Vennen,d her e så konge.Bloggen,men aller mest Kenya.E e ånkli stolt a dæ.Vet at du kommer til å bli brukt masse og at du kommer til å vokse utroli mye.Gla i du

 
At 5:24 p.m., Blogger Marianne said...

Ser veldig fram til å reise til Kenya med deg! Og Kristin: bare kom på besøk! Tror faktisk du kjenner hele teamet etter hvert:)

 
At 8:52 p.m., Blogger patrick said...

jeg finner ut at jeg også kjenner en god del som skal på teamet..hvem skal egentlig??

 
At 10:18 a.m., Blogger Kari-Anne said...

Teamet vårt består av: Finn Hondrelis, Marianne Grundetjern, Marit Sjølie, og meg. Jeg kjenner ingen foreløpig, men gleder meg til å bli kjent!

 
At 2:11 p.m., Blogger patrick said...

da var det bare ei som jeg er litt usikker på om jeg vet hvem er..hun Marit..

 

Legg inn en kommentar

<< Home