mandag, august 07, 2006

Ukens heder og ære går til Lene!

Det skulle ikke vært lov... Jeg trodde ikke det var mulig; men jeg klarte å glemme det.. Prøvde å finne på en god unnskyldning.. noe som:
  • Det er sommer, alt flyter, mangler struktur på livet... derav lett å glemme..
  • Hadde det enda vært høst, og avtaleboken ville vært i bruk

Men nei, det eneste jeg kan gjøre er å legge meg helt flat. Ingen grunn er god nok til å klare å glemme til den store dagen til prinsessa av Stord. Så derfor vil jeg gjennom dette prøve å gi deg litt av den heder du fortjener, som et litt dårlig plaster på såret.. Og Lene, når du kommer til Oslo igjen, skal du få resten!

Masse GRATULERER med den stor en og tjue års dagen som var den 28. juli.. Kjempe glad i deg! Og gleder meg til å se ditt skjønne åsyn om ikke så alt for lenge..


For dere som ikke har vært så heldig å bli kjent med denne vakre og flotte vestlandsjenta, er det hun helt til høyre i bildet.

Noen andre som har glemt å gratulere, er dette en gylden sjanse!

6 Comments:

At 11:47 a.m., Blogger patrick said...

vet ikke helt om å begynne å gratulerer for en bursdag som er om 20 dager??!

happy birthday to you!

 
At 12:51 p.m., Blogger Kari-Anne said...

Der kan du se.. jeg tror jeg virkelig ikke har godt av så lang ferie som dette. Bra at skolen begynner om en uke.. Nå har jeg iallefall rettet opp i feilen..

 
At 6:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dage lenemor! håper dagen var helt enestående. skulle gjerne vært hos deg på denne store dag, men det ble litt vanskelig..gleder meg masse til å se deg igjen. du er en flott og perfekt jente..mange store gode klemmer fra lene

 
At 1:19 p.m., Blogger Hansmagnus said...

Lene Notland bursdag ja! Gratlerer så masse! At KariAnne glemmer dette er bare et tegn på at hun knapt bryr seg om vennene sine. Men det begynner vi vel å bli vant til..?

 
At 1:23 a.m., Blogger Hansmagnus said...

Nå må du oppdatere litt da, KariAnne..

 
At 8:24 p.m., Blogger Kari-Anne said...

Snart vil det komme en liten oppdatering fra hald... har ikke hatt tid til å være datanerd...

 

Legg inn en kommentar

<< Home