lørdag, juni 24, 2006

Den stor dagen: 18. juni!



Oppskriften til en perfekt bursdagsfeiring:

1. Dagen må starte med frokost på sengen og bursdagssang! Dette sørget min kjære "samboer", Solveig, for. Da er det viktig at de nødvendige ingridiensene er tatt med i serveringen: brødskive med cottagecheese og blåbærsyltetøy, stearinlys og selvfølgelig: tranpillene..) Girl next door: Du er storartet!

Her snakker vi morratryne..

2. Dagen må fortsette med grilling, oppvarting og kaffebesøk hjemme på garden på Nesodden. Lillebror: Takk for volleyball spilling! Mamma: Takk for bløtkake me de deiligste jordbær. Pappa: Takk for grillmesterjobb. Storesøster: Takk for snart mitt første tantebarn. Storebror: Takk for gitarspill (har nok hørt deg, skjønner du...)

3. Og til sist.. hva er vel ikke bedre enn å avslutte kvelden med et cocktail-party, på Strawinscy, med de flotte venninnene min. Et eget bord, helt uforstyrret av det motsatte kjønn!

Fra venstre: Også bursdagsbarn: Maria, Solveig, Lene, Linda

Fra venstre: meg, Karoline, Berit, Charlotte

Kan det egentlig bli bedre?

8 Comments:

At 3:06 a.m., Blogger patrick said...

jeg vet ikke helt...jeg var der jo ikke...hahahaha...neida..høres kjempe flott ut!! godt å høre at du hadde en sånn fantastisk dag!!

 
At 5:37 p.m., Blogger Sheta said...

Jada, jada. Skal dempe meg neste gang. Tror hele nabolaget hørte meg den kvelden, faktisk. Men man må jo øve hvis man skal bli flink noen gang...

 
At 5:40 p.m., Blogger Kari-Anne said...

Jeg synes bare det er koselig jeg! Gleder meg til å høre One med U2 når den er ferdig innøvd! Jeg synger gladlig med. Så er familieidyllen fullkommen:)

 
At 5:42 p.m., Blogger Sheta said...

Ja, ja. Får ligge i hardtrening mens du er borte, da skjønner jeg. Også jeg som hadde en femårsplan på den sangen.

 
At 9:47 a.m., Blogger Kari-Anne said...

Liker tanken! Men dette krever oppvaktsomhet og meget godt glacesarbeid, men siden vi har arbeidet med glaces siden tidligere ansgartider tror jeg vi kan klare det! Da kan vi hylle eventuelle bursdagsbarn, alt etter som fortjent:) We will rule!

GBK (glacesblog-klem) Kari-Anne

 
At 9:01 a.m., Anonymous Anonym said...

Assa, ikke for å være frekk, men "hele nabolaget" begrenser seg vel til noen kuer, et par hester og en traktor hos deg, Kari-Anne?? ;)

Neida. Uansett er du tøff og søt, og du kommer til å oppleve så mye bra i Kenya! Det er et flott land som du vet. (Lenge leve KG's misjonsaksjon;)

Takk for grillings og kaffe i går, synd vi ikke tok bilder, da kunne vi lagt dem ut på bloggen.

Ha en fin dag alle sammen

:-)

 
At 12:27 p.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 
At 1:19 p.m., Blogger Kari-Anne said...

Inger: Gratulerer med ditt første innlegg på bloggen min. Her kan du følge meg i kenya.. at vi begge klarte å ende opp der med misjonsaksjonen. Du kommer vel på besøk? Så kan vi reise en tur til Pokot. Det hadde vært noe!

Grilling i Frognerparken og kaffe i Jakob Aals gate.. kan det bli bedre? Neste gang får vi publisere det hele med bilder på bloggen..

 

Legg inn en kommentar

<< Home