onsdag, januar 17, 2007

Infield i Uganda

I år er det 14 studenter fra Hald i Øst-Afrika (Tanzania, Kenya og Uganda). Sammen med to av lærerne, Harald og Øystein, var vi samlet en uke i Uganda. Da var det klart for å snakke om tiden som hadde vært. Dele erfaringer, drømmer og motivere hverandre til videre arbeid.

Det har vært veldig bra å kunne være sammen å dele opplevelser, men også få en slags avkobling og avslapning.


Begynner med de uforglemmerlige bildene av strikkhoppet over Nilen sammen med Ingrid (Hadde det ikke vært for deg Ingrid, hadde det kanskje ikke blitt noe hopp - den perfekte hoppepartner:):




Hadde på ingen måte tenkt til å hoppe, men i et svakt øyeblikk gav jeg fra meg visakortet. Da var det gjort! Instruktøren ville ikke si mye før vi hadde betalt, og når vi hadde betalt kunne vi ikke få pengene tilbake.Jeg angret i grunnen mange ganger, og det å stå på tuppen av det 45 meters høye tårne, se ned og så skulle stupe med hodet først.... det føltes ikke godt. Men instruktøren var ingen myk mann. Han ropte bare three, two, one, bongee... og så måtte jeg og Ingrid ta sats på likt.

Jeg angret på toppen, men etter hoppet var det ingen tvil om at det var skikkelig verdt å prøve. Det var et skikkelig adrenalinkick!

Her er hopp-gjengen etter utført oppdrag

3 Comments:

At 9:03 a.m., Blogger Sheta said...

Dere er klin gærne. Hehe. Kult å se bilder. Masse lykke til med tida i Nairobi. Hilsen storebror.

 
At 10:35 p.m., Blogger Hansmagnus said...

Ah. Du er tøff!

 
At 5:11 p.m., Blogger nina said...

du er ikke bare tøff! du er SUPER tøff!!! hadde aldri gjort det der altså! stå på snuppis:) gleder meg sååå til å se bilder og høre om alt!!
STOR klem fra nina marie!

 

Legg inn en kommentar

<< Home